کنعان

<علی شیخی>

قرار بود که راجع به فیلم کنعان بنویسیم.

شخصاً بار اولی که فیلم رو دیدم, خیلی از فیلم خوشم اومده بود و همه چیز فیلم رو عالی میدونستم. ولی تماشای بار دوم و سوم فیلم باعث شد ضعفهایی رو تو فیلم مخصوصاً در مورد شخصیت پردازی و روابط بین شخصیتهای اصلی ببینم. نظر شخصیم اینه که فیلم اواقعاً خوب کارگردانی شده و این کارگردانی خوب باعث میشه ضعفهای دیگه فیلم از جمله ضعف فیلمنامه و  … تحت تاثیر این کارگردانی دیده نشن.

فعلاً راجع به این فیلم چیزی نمی نویسم چون به اندازه کافی با این و اون راجع به فیلم صحبت کردم. حداقل واسه خودم دیگه خیلی تکراری شده. شاید یه وقت دیگه… ولی هنوز هم قبول دارم که در کل فیلم در مقایسه با بقیه محصولات امسال سینمای ایران جایگاه بالاتری داره .

~ توسط علی شیخی در دسامبر 10, 2008.

2 پاسخ to “کنعان”

  1. به به به! چه وفلاگ خوفی دارین!
    چه اسم جالبی! باید بگردم دلیلش رو پیدا کنم اگر نکردم اونوقت …از خودت میرسم.

    راجع به کنعان هم همونطور که تو یه پست از وبلاگم نوشته م واقعاً لذت بردم ازش و همچنان دنبال زمانی هستم که دوباره ببینمش. منتها با این حرفات منو به شک انداختی.
    من فکر میکنم فیلمنامه قویه منتها کارگردان نتونسته خوب به تصویر بکشه. البته جنبه های دیگه فیلم همه خوب و در واقع عالی هستند و به جزئیات هم خوب پرداخته شده اما نمیدونم…سخته به فیلمنامه ای که اصغر فرهادی یه پاشه ایراد گرفت!

  2. کلاً آبدیت نمیکنین دیگه…؟!

بیان دیدگاه